کاش منرا با یه نگاه دیگر هم میدی...

♥افسونگر عـــاشق♥

حــماقت بود به عشقت اعــتماد کردن با خـــــــــدا هم یه حرفی داشتم :میگم خـــــدا من اینجا هر چی دوست داری را دارم میگذرونم فقط یه نگاه به سیــــــــاهی و گودی پایه چشمم بنداز ...

کاش منرا با یه نگاه دیگر هم میدی...

 

 

امل نیستم ...

عقب مانده نیستم !

•فقط کسی را می خواهم که مرا برای دلم بخواهد ...

•نه برای تنم ...

•تن فروش زیاد شده ؛

اما من

•چیزهای دیگری هم دارم

•که تو را غرق ِ لذت کند ! ...

•مرا آنطور که هستم باور کن

 

 



نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت19:24---3 شهريور 1392
سلام عزیم وبت خوبه مطالبشم عالیه.امیدوارم موفق باشی یادت نره بهم سربزنی
با لینکم موافقم.
.


دوماد
ساعت23:43---30 مرداد 1392
خیلی قشنگه مطالبت خیلی حال کردم حرفات عین حقیقت هست

ehsan
ساعت11:11---27 مرداد 1392
زیبابود

playful girl
ساعت1:35---20 مرداد 1392
آنقدر آرامم ،


که شک دارم به بودنم !

ترسم نه از طوفان ،

از مرداب شدن روحی ست

که هم قافیه ی پرواز

ترانه می سازد !!!
یه سری بزن خوشحال میشم دوست عزیز


ابوالفضل
ساعت9:00---19 مرداد 1392
بسلامتیه اونی که این روزا "تنها"ست...



نه اینکه نتونسته با کسی باشه،





بلکه نخواسته با هرکسی باشه...!!



ehsan
ساعت21:42---18 مرداد 1392
چشم حتما
راستی اپمممممممم


playful girl
ساعت2:38---18 مرداد 1392
سلام دوست عزیز.وبت خیییییلی عالی بود,بهت تبریک میگم.خوشحال میشم به منم یه سری بزنی.با تبادل لینک هم موافقی خبرم کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:,ساعت 1:49 توسط farnaz |